woensdag 9 augustus 2017

Dag 21 rustdagje

We doen vandaag rustig aan starten de dag met koffie en blijven tot 11 uur in de pool hangen, Quillian slaapt lekker uit. Daarna gaan we ons opfrissen en brunchen we thuis we moeten nu het einde van de vakantie nadert de koelkast en vriezer leeg maken.


Als de buikjes weer gevuld zijn gaan we op pad we hebben nog wat spulletjes nodig en gaan nod 1 weer op zoek naar de Nikes voor Quillian. Ik neem ook altijd medicijnen mee naar huis die ik bij de walmart koop. Natuurlijk ook 2 verschillende ranch sauzen en zakjes om lemenade te maken. En de luchtverfrissers vind ik ook altijd zo lekker hier dus daar gaan er ook 4 van mee, de zonnebrand spuitbussen. En lekker snoepgoed kunnen we ook niet laten liggen. De schoenen vinden we helaas weer niet maar nog wel een broek van tommy voor frits en een shirtje voor mij.






En voor je het weet is het weer etenstijd.....ik wil graag bij Ruby Tuesday eten dat is er nog niet van gekomen. En het smaakt weer heerlijk. Als we naar  buiten lopen raken we in gesprek met een Nederlands echtpaar die gepensioneerd zijn en hier al een aantal jaar een huis hebben. Ze zijn werkzaam geweest in de reisbranche en hebben nog leuke tips. Na een tijdje gepraat te hebben gaan we weer richting huis, halen onderweg nog wat boodschappen en brengen de rest van de avond door onder de lanai.


6 opmerkingen:

  1. Das ook vakantie, rustig opstaan ... shoppen en lekker eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke chilldag. En fijn shoppen, zo heerlijk daar. Tijd vliegt dan voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar laten jullie al dat eten !? ๐Ÿ˜œ
    Weer heerlijke dag, lekker hoor, geniet vh mooie weer het is hier prut

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke dag weer, en supermooie avondsfoto's! Ik kan jullie verklappen dat wij ook al weer naar tickets richting FL aan het kijken zijn, hoor! Italiรซ was indrukwekkend en we hebben er (meestal) heerlijk gegeten, maar met een vakantie naar Florida heb je elke dag een feestje! Geniet van de laatste dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo'n dagje ertussen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje zo, en wat een mooie avondfoto's !!!

    ps,
    Ik denk dat ik wel wel weet wie die 2 mensen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen