woensdag 16 augustus 2017

Dag 24 Laatste vakantiedag

Vanmorgen op tijd weer aan het zwembad met een bakkie koffie. Het grootste gedeelte van de koffers is al gepakt, ik zit te wachten op een goed keuring voor de late checkout, naar mijn zin duurt het te lang ik wil graag zekerheid hebben dat we kunnen blijven ,anders moeten we nog snel alles opruimen en een planning voor de dag maken. Als ik dan eindelijk eem berichtje krijg dat we kunnen blijven plons ik ook nog even het zwembad in. We maken de laatste restjes uit de keuken op en ik was meteen de handdoeken en het beddengoed.





We blijven nog lekker een tijdje in het zwembad hangen en gaan dan douchen en de laatste spullen in de koffers stoppen dit is altijd weer een uitdaging en het past allemaal net










En dan is het toch echt tijd om te vertrekken.......ik had me nog wel wat weken hier kunnen vermaken maar ben ook blij dat ik weer lekker naar Danique toe kan. we vertrekken op tijd en de overstap verloopt ook prima om 12:05 uur staan we dan weer op schiphol en zit de vakantie er op.




1 opmerking:

  1. Fijn dat jullie toch nog een late check out hadden. Fijn dat alles prima ging op de terugreis. Bedankt voor de leuke blog en tot een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen